هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : فهیمه

 

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش جزء هتل های 2 ستاره کیش محسوب می شود که در مجاورت هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش قرار دارد. این هتل آپارتمان از سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله تشکیل شده است.  این هتل به بازار ونوس و اسکله تفریحی نزدیک می باشد از این رو برای گردشگران تور کیش که هتلی قیمت مناسب را با شرایط خوب مد نظر دارند مناسب است.

از امکانات هتل آپارتمان سالار کیش می توان به یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

هتل آپارتمان سالار کیش

 

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش جزء هتل های تک ستاره کیش محسوب می شود و در یک منطقه نظامی خارج از شهر واقع گردیده است. این هتل بیشتر شبیه به یک مسافر خانه است و کیفیت غذاها و سرویس دهی آن معمولی می باشد. مسافران تور کیش تنها در لابی هتل می توانند از اینترنت بهره ببرند. این هتل امکاناتی را برای میهمانان تور کیش در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به سرویس رایگان به مرکز خرید ، پرسنل بسیار خوب و قیمت مناسب اشاره نمود .

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش در خیابان میر مهنا, در بلوار خاتم الانبیا,  برای خانواده های سپاه واقع شده است.

هتل خاتم کیش جز هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است, این هتل دارای محوطه ای سر سبز و آرام و دور از هیاهو با ارائه بهترین خدمات و قیمتی خوب میباشد. این هتل با حضور پرسنل خوب به صورت 24 ساعته میزبان میهمانان عزیز تور کیشهستند. هتل خاتم کیش با توجه به قیمت و خدمات کامل, اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور کیش شده است, همچنین بازار عرب های کیش در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارد.

امکانات هتل خاتم کیش:

اتاق های مناسب ( 28 اتاق, 78 تخت, TV و ... ) , بهترین رستوران برای مسافران تور کیش, کافی شاپ, اینترنت با سرعت و صندوق امانات.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش هتلی سه ستاره و بسیار مناسب است که در در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ شده است و پشت هتل فلامینگو قرار دارد .این هتل به جهت نزدیکی به دریا و برخی مراکز خرید و تفریحات کیش و همچنین قیمت مناسب آن رضایت مسافران تور کیش را جلب نموده است.هتل شایلی از امکانات خوب و سرویس دهی عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای اقامت خوب و دلچسب مسافران کیش به کار گرفته است.

هتل شایلی کیش دو طبقه می باشد که دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می شود .بدین ترتیب این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، زمین بازی،پارکینگ اختصاصی،صندوق امانات،سیستم های حفاظتی، شستشو و نظافت،اتاق چمدان و... از جمله امکانات هتل شایلی کیش می باشند که مسافران تور کیش با استفاده از این امکانات اقامت خوب و دلپذیری را در این هتل تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: